Új jelszó kérése
Kategóriák
Termékajánló
Fizetési megoldás
Hírlevél

EDC kártyaelfogadás! Kedvezmény akár 10%!

Euro Discount Club logo

Szűrés
Vonalkód
TOP termékek
Partnereink
Tanúsítvány
SSL Certificate
Naptár
2017. December
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Miért nincs "Kosárba" gomb egyes termékeknél?

Termékeink jelentős része külföldi importból kerül beszerzésre, további termékeink pedig hazai nagykereskedésből, vagy raktárról kerül szállításra.

Azon termékek esetében, ahol a szállítás raktári készlethiány miatt nem lehetséges, a "Kosárba" gomb nem jelenik meg.

Ezzel azt szeretnénk elkerülni, hogy - tekintettel a jelentős mértékű külföldi import árukészletre, ahol a készletinformáció számunkra sem naprakész - olyan rendeléseket vegyünk fel, amelyeket még hosszú idő alatt sem tudunk teljesíteni.

Természetesen a raktári készeletek szinkronizálásakor a készletre kerülő termékek ismét rendelhetővé válnak.

PAYPAL-al szeretnék fizetni, de nem jelenik meg a lehetőség!

Azon fizetési módoknál, ahol előre lehetséges a fizetés anélkül, hogy a termék szállíthatóságát vissza tudnánk igazolni, a visszafizetések elkerülése érdekében csak akkor lehet az előrefizetést teljesíteni, ha "Fizetés beérkezésére várakozás" állapotüzenetet kap tőlünk. Ebben az esetben a PAYPAL (és ugyanilyen módon az OTPay) fizetési mód aktivizálódik, és a shopba belépve, a Profil/Rendeléseim menüpont alatt az aktuális rendeléshez lépve teljesíthető az előrefizetés. Az előrefizetés teljesítéséről azonnal automatikus visszaigazolást kell kapnia, amennyiben ez néhány percen belül nem történik meg, érdeklődjön.

Fentiek természetesen nem vonatkoznak a banki előreutalásra, hiszen az ahhoz szükséges díjbekérőt a bankszámlaszámunkkal csak akkor küldjük ki ha a megrendelés teljesíthetővé válik.

Kérjük minden Kedves Vásárlónkat, hogy semmilyen más módon, vagy díjbekérő nélkül, ne teljesítsen előre fizetést megrendelése során.

Utánvéttel szeretnék fizetni, miért van ennek külön költsége?

Kereskedésünk igyekszik árait a legalacsonyabb szinten tartani, így árrésünkbe csak egy adott szint felett tudjuk beépíteni a szállításhoz kapcsolódó költségeket (lásd ingyenes kiszállítás). A kiszállítás költségén túl azonban egyes fizetési módknál további költségek merülnek fel a fizetési mód függvényében, mely költségeket azonban nem tudjuk beépíteni a termékek árába, mert az jelentősen megemelné a termékek alapárát azok számára is, akik a fizetéshez tartozó költséget maguk vállalják (banki előreutalás) vagy készpénzfizetést választanak a helyszínen.

Az utánvéttel történő fizetés során a Magyar Posta Logisztika, vagy a Sprinter Kft. (PickPack pontok) részére teljesített vevői fizetésnek a költsége, amíg eljut az ellenérték a szállító (Flexmodell) bankszámlájára, is ilyen, általunk továbbhárított költség.

Hasonló méretű, de százalékosan kifejezhető pénzügyi műveleti költsége van a PayPal és az OTPay fizetési módoknak is.

Ha el szeretné kerülni ezt a költséget, kérjük részesítse előnyben az előreutalást. Előre utaláshoz díjbekérőt a bankszámlaszámunkkal csak akkor küldjük ki, ha a megrendelés teljesíthetővé válik.

 

Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.